هتل های شانگهای چین
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل جیاگ بیزنس شانگهای

هتل جیاگ بیزنس یکی از هتل های 3 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا از 125 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. هتل جیاگ بیزنس تور چین امکانات ویژه ای برای میهمانان در نظر دارد که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس مجهز اشاره نمود.

هتل جیاگ بیزنس شانگهای

از دیگر امکانات هتل جیاگ بیزنس برای میهمانان تور چین می توان از کرایه دوچرخه، پذیرش 24 ساعته، رستوران، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، سرویس ایاب و ذهاب ویژه میهمانان تور چین و... نام برد.

هتل جیاگ بیزنس شانگهای

 


هتل ماریوت هنگکیاو شانگهای

هتل ماریوت هنگکیاو یکی از هتل های 5 ستاره چین است و در شهر شانگهای قرار دارد. این هتل مجموعا 313 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین دارد. در هتل برای دسترسی راحتر میهمانان چندین فروشگاه در نظر گرفته شده است. از امکانات ویژه این هتل برای گردشگران تور چین می توان به صرافی، سالن اسکواش، محوطه سوارکاری، زمین تنیس و سالن کنفرانس مجهز نام برد.

هتل ماریوت هانگکیاو شانگهای

از دیگر امکاناتی که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته است: خدمات ماساژ، باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، کرایه اتومبیل ویژه میهمانان تور چین و... می باشد.

هتل ماریوت هانگکیاو شانگهای

مطالب مرتبط:
 

موضوع : تور چین




:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شانگهای چین,بهترین هتل های شانگهای چین,معرفی هتل های شانگهای چین,هتل های خوب شانگهای چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: